SUNGAI DI AGRO FARM

SUNGAI DI AGRO FARM
Lot 36, Ulu Sungai Di, 28600 Bentong Pahang

Rabu, 25 April 2012

getah sekerap jadi makanan tambahan ayam kampung?????????

HAHAHAHAHAHAHAHAHA kalo korang rasa teruja nak baca mmg tahap sangap lah tahap pemakanan kat reban korang.. sian ayam korang... aku kat felda ni byk rizab2 yg x di usahakan..ada lah terhidup 60-80 btg pkok getah..apalagiiiiiii....zup zap zup zap, bukak plan, sapu obat VITEX, cukup 4 kali aku motong, busuk2 dpt 50kg..darab ngan rm4.80 sekilo berapa???? rm240 beb..... 8 hari pnya kerja aku dpt beli 150kg dedak ayam hahahaha bkn getah sekerap korang rodok dlm mulut dorang ekkkk  best takkkk????????

p\s tanah rizab ni aku dah cop dulu dah...sbulan sekali aku akan bg sikit sumbangan kat tabung belia n tabung surau hehehehe pengurus pun maintain jek tgk gaye aku yg mcm x cukup tanah smpai buat projek mcm ni hehehe

2 ulasan:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam