SUNGAI DI AGRO FARM

SUNGAI DI AGRO FARM
Lot 36, Ulu Sungai Di, 28600 Bentong Pahang

Sabtu, 10 April 2010

Jaring Pukat di buka utk jualan

jaring pukat utk di jual.. lokasi penghantaran kl/selangor,pahang,n.sembilan dan perak.. lain tempat ikut bila wa freee lor..baru lama, semua ada.. sendri angkat atau mau kasi hantar.. minyak n tol tlg kautim kasi haaaa.. saiz satu inci atau brapa besar lu olang mau.. harga baru bawah rm20 n 2nd harga bawah rm10.. gambar sikit hari lagi.. sapa mau kasi koling2 0129405217..

3 ulasan:

  1. slmt ptg

    saya nak tanya saiz mata 1 inci ada tak, biasanya panjang berapa meter dan tinggi berapa meter....saya berminat nak tahu

    BalasPadam
  2. slmt ptg

    saya nak tanya saiz mata 1 inci ada tak, biasanya panjang berapa meter dan tinggi berapa meter....saya berminat nak tahu

    BalasPadam
  3. saya nak saiz mata 1 inci tinggi 6 kakipanjang 120 kaki kalau ada bagi tahu

    BalasPadam